sobota, 18 lipca 2015

Leigh


Leigh ( Li, Igi, Ive )

18 lat, Brazylijka, W strefie od 2 lat
_Galeria_
 Pomocnica głównego plastra.

W labiryncie jestem już 2 lata to sporo czasu. Na początku, jak każdy jechał w "windzie" słychać było odgłosy zwierząt. Nigdy nie chciałam, nigdy nie wiedziałam... Jak jechałam to jakoś się nie bałam.
- Bo czego się bać, przecież potwory, da się je zabić.
Gdy już wyjechałam, ktoś otworzył "windę, klatkę" stały na de mną jakieś osoby, ktoś podszedł, i się spytał.
- Jak się nazywasz ? 
Wszyscy mi się przyglądali.
- Mam na imię Leigh.
Pomogli mi się wydostać. I spojrzałam się na otwarte wejście. Chciałam tam podejść. Nie przejęłam się resztą i zaczęłam biec, dobiegłam zatrzymałam się i dotknęłam. 
Właśnie wtedy w dotyku wyczułam coś znajomego, zamknęłam oczy i widziałam to miejsce i ktoś coś mówił...
- Li, choć musisz mi pomoc tu przygotować wszystko i...
Wtedy ktoś mnie odciągnął. Otworzyłam szybko oczy i zobaczyłam ich. 
- Znaleźliście już wyjście? Chcecie tu zostać ? Mogę dołączyć do biegaczy ? 
To co powiedziałam chyba ich troszkę, zszokowało. Wzięli mnie i do " więzienia" wrzucili. Ktoś podszedł do mnie i dał mi coś do jedzenia i picia. Skinęłam głową. 
- Szybko pognałaś, jak narazie wyjścia jeszcze nie znaleźliśmy, tutaj jest bezpiecznie. Na noc labirynt się zamyka, a rano otwiera. Biegacze muszą cię wybrać. Czemu stałaś przy "bramie" i ją dotykałaś?
- Bo miałam tak jakby deja vu  i musiałam coś sprawdzić... Jak masz na imię.
- Aha, moje imię to Anika. Dobranoc
Poszła, usnęłam...
- Ive, nie zdradzi się, uważaj na nich. 
- Czemu ja, przecież mój brat on też mógł być.
- On tu było 10 lat temu, wybrał się sam do labiryntu, oczywiście przeżył, ale potem już sama wiesz.
- Tak wiem, ty jesteś Ava tak.
- Tak jestem Ava, uczyłyśmy się razem, i przyjaźniliśmy, ale potem wybrali nas do testu.
- Ava...
- Tak.
- Czy więcej już się nie " porozmawiamy" ?
- Tak to jedyny raz.
   No i tak minęły mi dwa lata.   Pomagałam... 
Ale zawsze siedziałam, przed wejściem i patrzyłam, 


Wspomnienia, które pamiętam przed tym całym durnym "więzieniem" są znikome. Czasem jak coś zrobię, albo zasnę. One same wracają albo po prostu nie chce pamiętać.


 Wygląd:
Brązowe oczy, ciemna karnacja i ciemne włosy. Nosi trochę biżuterii. Jest śliczna, wysportowana...
Zobaczysz ją i sam się przekonasz jak wygląda.
Charakter:
Jest zabawna i ma poczucie humoru, jest towarzyska, ale także lubi pobyć trochę w samotności...
Jest nieobliczalna, szalona, lubi się dobrze zabawić. Potrafi pomóc i lubi rozmawiać i pocieszać. Lubi poznawać nowych ludzi. Nie lubi rozmawiać o swojej przeszłości, czasem wpada w furie.

2 komentarze:

Juui pisze...

[Witamy na blogu! Mam nadzieję, że ci się spodoba. Na początek Leigh zostanie plastrem *Sprawdź w opisie zawodów - znajdziesz to w zakładce 'Dla Autorów'*. Później, możliwe że awansuje na kogoś innego. Cóż, formalności za nami...Aa! Jeśli wiesz kto użyczył twarzyczki twojej postaci, zgłoś to w odpowiedniej zakładce.
Jeśli chcesz możesz wybrać Sobie z kim z moich postaci poprowadzić wątek. Miłej zabawy! ]

Aria & Minho

Unknown pisze...

[Witamy na blogu! Ciekawa pani, naprawdę! Może jakiś wąteczek? ]


\\Hanna//